telnet jako terminal

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pondělí Červen 14 09:23:24 CEST 1999

Zdenek Svarc <svarc na datakom.cz> wrote:
->> Dale by mne zajimalo, proc se mi nedari prihlasit jako root pres poc. sit
->> Ethernet, pres telnet, abych tam pracoval na vzdalenem terminalu ... pri
->> prihlasovani me to normalne pozada o login, ja ho zadam dobre a on mi pise
->> Login incorrect ...

-> bezpecnost - ale, muzete se prihlasit jako "obycejny" uzivatel a potom pres
-> prikaz "su" zmenit prava na roota. Dobre si to vsak rozmyslete a doporucuji
-> Vam nainstalovat ssh.

bez ohladu na to ci ma nainstalovany ssh (ktory by mal byt nainstalovany
imho vzdy) uzivatel by sa mal z bezpecnostnych dovodov hlasit na svoje konto
a odtial robit 'su' na roota.

--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at Telenor Internet Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz