telnet jako terminal

Mira Tempir xtempir na fi.muni.cz
Sobota Červen 12 18:11:06 CEST 1999

Robert Vojta wrote:

>   protoze to v telnetu nejde a nedelal bych to, instalovat bych bud
> SECURE SHELL (SSH) a nebo telnet na lokalniho usera a potom `su -`

Rekl bych to jinak, jde to, ale je to defaultne z bezpecnostnich duvodu
zakazano.
(soubor /etc/securetty)
Pokud ale toto obchazite pres su, tak to vola po zakazani telnet demona vubec
(pokud to teda nemate jenom na nejakem vasem intranetu ze dvou pocitacu :))
... to je pak docela zbytecne zivit sshd

tak pravil, zdravi a dekuje

|======= Mira Tempír  <xtempir at informatics.muni.cz> =======|
|http://www.fi.muni.cz/~xtempir finger: mira na mit.ascs.muni.cz |
|====== PGP fp. F299 E558 CDD9 8F0F EC5A 9973 8730 6F3F ======|