pocestovani aplikaci

Hanus Adler had na articon.cz
Pondělí Červen 14 10:43:34 CEST 1999

On 7 Jun 1999 17:30:25 +0200, Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:
>Zakladni informace naleznete na
>http://www.linux.cz/jevicko/Lokalizace/lokalizace.ps

to jsem netušil, jak složité to je. Ten text je příliš rozsáhlý a z
ostatních příspěvků v tomto threadu jaksi sám nic smysluplného složit
neumím. Měl jsem na mysli skutečně něco jako kuchařku -- prostě několik
řádek ve stylu 1. udělejte něco, 2. ještě něco a 3. už to chodí... aby
to těm programátorům prostě nepřipadalo zbytečně příliš složité.

šlo by něco takového udělat, nebo je to úplně nemožné? Možná by to šlo
pro jednotlivá prostředí zvlášť. Nejlepší by asi byl (anglicky)
komentovaný zdroják.

S pozdravem

Hanuš Adler

--
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
							-- Henry Spencer