pocestovani aplikaci

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Červen 14 13:11:57 CEST 1999

Dne 14. 6. 1999 Hanus Adler napsal:

> to jsem netušil, jak složité to je. Ten text je příliš rozsáhlý a z
> ostatních příspěvků v tomto threadu jaksi sám nic smysluplného složit
> neumím. Měl jsem na mysli skutečně něco jako kuchařku -- prostě několik
> řádek ve stylu 1. udělejte něco, 2. ještě něco a 3. už to chodí... aby
> to těm programátorům prostě nepřipadalo zbytečně příliš složité.
>
> šlo by něco takového udělat, nebo je to úplně nemožné? Možná by to šlo
> pro jednotlivá prostředí zvlášť. Nejlepší by asi byl (anglicky)
> komentovaný zdroják.

Nerekl bych, ze je to slozite. Vzdyt ten text obsahuje na ctyrech strankach
ridce psaneho textu vse podstatne pro konzolove i Xove (xlib a gtk) programy.

Napsat podle toho cesky fungujici aplikaci je IMHO otazka peti minut
(samozrejme pri zakladnich znalostech programovani v konkretnim prostredi).

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison