pouziti knihoven v linuxu

Spacek Michal xspace03 na stud.fee.vutbr.cz
Pondělí Červen 14 11:22:35 CEST 1999

Zdravim
Chtel bych se zeptat na efektivni vyuzivani knihoven v linuxu.
Mam debian 2.1 a par veci pridanych z unstable debianu
Kdyz nainstaluji nejakou knihovnu s unstable tak mi vlstne prepise starsi
knihonu ze stabilni verze.NO ted s tou novou mi nefunguji nektere
programy.
Jak lze zaridit aby nektere programy pouzivali tu a druhe tu knihovnu???
Ty starsi jsou treba v baliccich oldlibs a v adresarich
/usr/lib/libc5-compat/.
Dost dobre nechapu jak system hleda knihovny.Je tu soubor ld.so.conf,
kde jsou cesty pro ldconfig. No a nevim jestli tytez cesty hledaji X-win
nebo je maji v jinych souborech??

S pozdravem Michal Spacek

Michal Spacek student fee VUT Brno 	Debian user, TeX user
   e-mail: xspace03 na stud.fee.vutbr.cz   www.purk.skm.vutbr.cz/~mike
   ICQ: 21576402