Prosba o pomoc

PC pcernoch na imc.cas.cz
Pondělí Červen 14 19:16:35 CEST 1999

Preji vsem hezky den (vecer)

Prejdu hned k veci :

Nemuzu spustit linuxe.
Vse probehne az ke kontrole disku OK, pak system neustale vypisuje :

03:0a: rw=0, want=84051202, limit=915232
attempt to access beyond end of device

a ne a ne prestat.

Myslim ze se mi nejaky dobrodruh pokousel hrabat pres vikend v pocitaci.
V patek totiz vse bezelo OK a pak jsem ho - jako vzdy - vypinal pres reboot
(pak pri kontrole pameti vypinacem - da se tim neco pokazit ?).
Takze myslim ze se to nekdo pokousel zapnout a kdyz mu vybehl linux tak to
proste ve zmatku vypnul.

Defaultne jsem si ted totiz nastavil boot na linuxe - jinak tam mam W95.

Kdyz jsem se chtel podivat PartionMagicem na  disk, vubec ho to nespusti,
vypise mi : init failed : error 986.

Myslite si ze mam v ... partitions ?

Muze mi dat nekdo typ co s tim ???

Budu to muset preinstalovat ???