Prosba o pomoc

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Červen 14 19:33:25 CEST 1999

> Nemuzu spustit linuxe.
> Vse probehne az ke kontrole disku OK, pak system neustale vypisuje :
>
> 03:0a: rw=0, want=84051202, limit=915232
> attempt to access beyond end of device
>
> a ne a ne prestat.
>
> Myslim ze se mi nejaky dobrodruh pokousel hrabat pres vikend v pocitaci.
> V patek totiz vse bezelo OK a pak jsem ho - jako vzdy - vypinal pres reboot
> (pak pri kontrole pameti vypinacem - da se tim neco pokazit ?).
> Takze myslim ze se to nekdo pokousel zapnout a kdyz mu vybehl linux tak to
> proste ve zmatku vypnul.

> [...]

skus to nabootovat cez bootovacky a potom si pozriet fdiskom ci mas
partice a tak. a ked je vsetko okej, tak skus si ich primontovat.
ak ti to pojde, tak uz si skoro za vodou.

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                  (_/