Termcap & spol

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Pondělí Červen 14 22:02:57 CEST 1999

On Mon, Jun 14, 1999 at 04:48:12PM +0200, Daniel Smolik wrote:
> zacal jsem premyslet jak rozchodit v jedne aplikaci na SUN funkcni
> klavesy, tak abych se na nej mohl natelnetit
> z linuxu. Zdalo se mi to proste, ale nejak jsem se zasekl. Me linux na
> F1 posle ^[[[A, potreboval
> bych aby poslal ^[[1. Da se to nejak zaridit. Ruzne jsem modifikovl
> termcap kompiloval terminfo a nejk zadna zmena. Asi delam neco blbe nebo
> chapu spatne ptoblematiku terminfa. Vite nekdo co s tim . Na tom SUNu i
> u sebe muzu byt  root.

Hlavne zjisti, jestli aplikace pouziva termcap nebo terminfo a jestli si
neprestavuje promenne TERMCAP / TERMINFO (s oblibou tak cini Informix).

Pokud ta aplikace v sobe nema natvrdo zadratovane kody klaves, neni treba
na linuxu nic nastavovat. Jinak by nezbylo nez nahrat pro ni specialni
mapu klaves (loadkeys na konzoli, VT100...translations v xtermu).

--
                           home: kubitovi na mbox.[lantanet.]cz
Marek Kubita               http://kubitovi.lantanet.cz/