Termcap & spol

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 14 22:37:08 CEST 1999

On Mon, 14 Jun 1999, Marek Kubita wrote:

> Hlavne zjisti, jestli aplikace pouziva termcap nebo terminfo a jestli si
> neprestavuje promenne TERMCAP / TERMINFO (s oblibou tak cini Informix).
>
> Pokud ta aplikace v sobe nema natvrdo zadratovane kody klaves, neni treba
> na linuxu nic nastavovat. Jinak by nezbylo nez nahrat pro ni specialni
> mapu klaves (loadkeys na konzoli, VT100...translations v xtermu).

Ja nevim, jestli nejsem trochu mimo (;-) obvykle bejvam), ale podobny
problem s HP-UX jsem vyresil tak, ze jsem do HP-UX dodal terminfo z Linuxu

 |           Martin Mačok                            |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/      |
 ... but Microsoft is today and Linux is tomorrow ...