Hledání frází v archivu konference

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červen 15 08:06:18 CEST 1999

Tomas Valusek wrote:
: chci najít informace o soužití Ontrak Disk Manageru a Linuxu. Přišel jsem
: tedy na vyhledávač v archivu
: http://www.linux.cz/mailing-list/archive/search/.windows-1250 a zkusil zadat
: frázi "disk manager" včetně uvozovek a čekal jsem odezvu podobnou Alta
: Vistě. Když jsem pak otevřel jednu zprávu a nechal prohlížeči najít na
: stránce slovo "manager", tak nenašel nic. Tak nevím jak to hledání funguje.

	Ja nevim, ale nasledujici URL mi vratilo pomerne rychle 6 vyskytu.
Zadal jsem "disk manager" bez uvozovek.

http://odysseus.linux.cz/cgi-bin/search.cgi?pattern=disk+manager&Hledat=Hledat&list=linux&sensitive=yes&matches=20&word=no&fuzziness=0
:
: Mimochodem, má tu někdo zkušenost se soužitím Linuxu a Ontrak Disk Manageru,
: ať nemusím prohledávat tu horu? Ze Seagate mi napsali, že se tihle dva
: nemají rádi.
:
	Já tomu moc nerozumím, ale neviděl bych to tak tragicky. Ontrack
slouží pouze k tomu, aby BIOS (přesněji Ontrack) mohl nabootovat jádro
odkudkoli z disku. A pak už si jádro obhospodařuje disk samo. Jde asi jen
o to, vnutit Linuxu tu správnou geometrii (se kterou pracuje Ontrack
a která je taky uvedená v partition tabulce).

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //