Re: Ontrack Disk Manager (Re: Hledání frází v archivu konference)

Martin Mevald martinmv na hornet.cz
Úterý Červen 15 11:21:30 CEST 1999

Zdravím,

Linux dokáže automaticky detekovat DM a použít správnou geometrii.

Bootovat se bude muset z diskety (neznám žádný bootloader, jenž by
dokázal pracovat s DM). Nebo nechat část disku pro DOS a používat loadlin.