dlhy timeout

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Červen 15 08:20:24 CEST 1999

> Rekl bych ze to nepomuze. Alepon me to tak nikdy nefungovalo :)
> Nicmene jde to udelat jako neblokujici a timeout nastavit
> pres select(2)

Nuz slape to. Ked ten connect nic nespravi do 1s tak sa mi to quitne s
hlaskou "Alarm clock". V podstate sa jedna o kill 14.
Ale to som si uz osetril.

extern void funckia()
alarm(1);
signal(14,funkcia);    <- po prichode signalu mi to vykona funkciu

Ale pozriem aj na ten select(2).
Vdaka.

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                  (_/