dlhy timeout

Úterý Červen 15 17:07:44 CEST 1999

On Tue, 15 Jun 1999, Jan Satko wrote:

> extern void funckia()
> alarm(1);
> signal(14,funkcia);    <- po prichode signalu mi to vykona funkciu

ted jsem se zamyslel nad tim, ze by melo byt lepsi nejdriv nastavit
handler a pak aktivovat alarm, protoze by se po alarm() mohl proces na tu
sekundu zastavit a dostat signal jeste driv, nez udela signal() a pritom
mne napadlo, ze stejny problem muze nastat i o krok dal: totiz signal
prijde jeste predtim, nez proces vleze do jadra pri vykonavani connect(),
nebo co byla ta problematicka funkce -- jedine spolehlive reseni je
asi v handleru zase dat alarm() a po ukonceni hlidane funkce ten alarm
explicitne shodit (to se musi udelat stejne, ze ano)

to jsou veci

> Ale pozriem aj na ten select(2).

non-blocking connect je docela vesela zalezitost
priklad pouziti lze nalezt v novejsich verzich Tiny Fugue
ja bych se tomu rozhodne vybybal, sec bych mohl :)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"