Ontrack Disk Manager (Re: Hledání frází v archivu konference)

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Úterý Červen 15 12:34:52 CEST 1999

On Tue, 15 Jun 1999, Martin Mevald wrote:

> Linux dokáže automaticky detekovat DM a použít správnou geometrii.
>
> Bootovat se bude muset z diskety (neznám žádný bootloader, jenž by
> dokázal pracovat s DM). Nebo nechat část disku pro DOS a používat loadlin.

Asi pred rokem jsem pouzival kombinaci seagate-DM + lilo
pri instalaci linuxu jsem pockal na natazeni DM na vyzvu stiskni mezernik
pro bootovani z diskety jsem ho stisknul a dal tam bootovacku linuxu.
Instalace probehla bez problemu, lilo se nainstalovalo do pseudo-MBR
vytvoreneho disk-managerem. DOS mohl pristupovat na partisny nad 500 MB,
pocitac se bootoval v poradi DM - lilo - linux/dos.
Jadro linuxu bylo nad 500 MB ...

Fungovalo to k me nejvetsi spokojenosti.
Nevim jak se to bude chovat s jinymi DM,

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Počítač a klimatizace jsou podobná zařízení ...
... když se otevřou okna tak oboje přestane fungovat.