PHP a promenne a mod_czech

Ferdinand Mraz fmraz na quelle.sk
Úterý Červen 15 13:10:58 CEST 1999

Jirka Kosek wrote:

> To zalezi na nekolika vecech. Predne se musite rozhodnou pro jedno
> kodovani, v kterem budete psat stranky, skripty a ve kterem su budou
> data ukladat do Oracle. Nevim jako kodovani Oracle podporuje, ale
> predpokladam, ze alespon iso-8859-2 a windows-1250. Potom si na
> web-serveru musite rozchodit nejaky modul pro prekodovani cestiny --
> napr mod_czech nebo CSacek. Pokud je vse nastaveno spravne, budou vasemu
> skriptu chodit data ve spravnem kodovani a v nem se take ulozi do
> databaze.

Nainstaloval som Apache + PHP + mod_czech  + Oracle. Lenze problem
ostal. Pokial dam kodovanie us-ascii tak sa mi data zapisu bez diakrititiky
"lsctzyaie". Ked dam windows-1250 tak ">h}ami" a ak dam iso-8859-2
tak "59h;>}ami". S tym, ze databaza ma nastavene character set na iso-8859-2.
Povodne bola na windows-1250, ale na to co bolo v tabulke to nemalo vplyv.
Neexistuje nejaka moznost, aby Oracle + PHP dokazal pouzivat aj diakritiku?
Popripade ina moznost, ako to upravit.

Dakujem

--
Ferdinand Mraz