pouziti knihoven v linuxu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Červen 15 14:45:38 CEST 1999

Dne 14. 6. 1999 root napsal:

> Ale tedkom priklad:mam stary program ktery pouziva knihovnu libX11.so.6
> Ta knihovna je v nejakem starem balicku a mam ji nainstalovanou
> v /usr/lib/libc5-compat/.
> NO a ted kdyz vezmu tu starou knihovnu a dam ji do usr/X11R6/lib tak
> vubec nespustim X windows.
> Lze to resit tak, ze spustim Xwindows s novyma knihovnama v X-ech zmenim
> knihovny a spustim stary program - ale to se mi nezda moc dobre reseni.
> Nevite co stim?

Vim. Nechte starou knihovnu kde je, nahodte Xka a pak spustte ten program,
ktery potrebuje starou knihovnu takto (v bashi):

LD_LIBRARY_PATH=/usr/lib/libc5-compat/ /cesta/k/programu

To je naprosto korektni zpusob, ktery neohrozi funkcnost ostatnich programu.

(Poznamka pro root na mike.purk.skm.vutbr.cz: nejdou Vam posilat maily, vraci
s chybou, proto posilam odpoved do konference)

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison