karta ACCTON

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Pátek Červen 18 19:35:42 CEST 1999

Leos Literák <lliterak na seznam.cz> writes:

> Ahoj,
>
> mam sitovou kartu ACCTON EN1660 PnP LAN
> CARD a nepodarilo se mi ji zprovoznit. Nevim, jaky mam pouzit driver. NE2000 to asi nebude.

No to zalezi na tom jak se karta nakonfiguruje. Protoze podle me ma dva mody.
NE2000 (I/O rezim) a WD (pametovy rezim). Konfiguruje se to dosovym programkem
ktery se da sehnat na http://www.accton.com.tw/.

Podle me je nejlepsi kartu prepnout do WD rezimu a dat tomu ovladac pro
Western Digital. Pokud se na tom stroji budou provozovat i WinXX, tak to asi
nebude chodit a sitovka bude muset byt v rezimu NE2000. Ja mam doma podobnou,
ale ovladace pro Win a rezim WD jsem nesehnal.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *