Prosba o pomoc

PC pcernoch na imc.cas.cz
Úterý Červen 15 16:38:46 CEST 1999

Dekuji za odpoved,

>Mate nakopnutou partiton tabulku a obsahuje odkazy za konec disku. Tohle
>je diagnoza s 90% jistotou. Je to dost problem, pokud nemate napsane, jak
>byl disk rozdelen, nebo si to nepamatujete.
>
>Resenim je odhadovat velikosti disku, zapisovat je do partiton linuxovym
>fdiskem a pak pres fsck -n zkouset, jestli se chyti. fsck -n zajisti, ze
>se disk nebude opravovat. Pokud narazite alespon na jeden supreblok, fsck
>napise, ze nesouhlasi velikost partiton a podle jeho hlasky se partiton
>pak zvetsi. Tusim to ale pise, jen kdyz je partiton mensi nez ceka, rep
> [...]

Myslite ale ze nekdo kdo s tim nema zkusenosti ma sanci neco takoveho udlat
?
V linuxu jsem zacatecnik , s fdiskem jsem takhle jeste nedelal.
Problem je, ze na stejnem disku ale jinych partitions mam W95, programy a
data.
Do linuxu se nedostanu ani bootovaci disketou (to jsem zkousel jako prvni).
Myslite ze by slo zkusit treba instalaci ZipSlack pro dos a pak udelat
vysezminene ?

Jestli by jste si nasel cas a byl ochoten vic poradit,
mohl by jste mi, prosim, popsat uvedeny postup podrobneji ?

Nebo myslite ze by bylo lepsi vse znovu instalovat ?

Jen tak mimochodem mne napada otazka - co v pripadech kdy vypadne proud ?

To se vsechno zase takhle zhrouti ?????

Vzhledem ke stavu el. site v Praze je to myslim dost dulezity problem ...

Co se dela v techto pripadech ?

Moc dekuji za pripadnou odpoved.

Peter Cernoch,   pcernoch na imc.cas.cz