Prosba o pomoc

David Trcka trcka na poda.cz
Úterý Červen 15 17:00:51 CEST 1999

On Tue, 15 Jun 1999, PC wrote:

> Jen tak mimochodem mne napada otazka - co v pripadech kdy vypadne proud ?
> To se vsechno zase takhle zhrouti ?????

_Takhle_ ne ;)
Uz se mi stalo mnohokrat, ze vypadl proud (a po ruce nebyla UPSka), ale
partitions zustaly vzdy na svem miste. Vetsinou jsou v haji soubory, se
kterymi se zrovna pracuje zapisovacim zpusobem (i kdyz nekdy to nas...
stejne jako rozhozene partitions).

> Vzhledem ke stavu el. site v Praze je to myslim dost dulezity problem ...
> Co se dela v techto pripadech ?

Kupuje UPSka, nebo pracuje read-only ;)

BTW: nebyla to nahodou akce nejakeho roztomileho viru? Reaguji na zminku o
existujici partition s windows ;)

    David Trcka, network administrator
      PODA s.r.o., Internet Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
  Tel.: +420 69 6612600, +420 69 6612160