configure ERROR : cannot determine host type !

Tomas Hornicek dumber na garda.sk
Úterý Červen 15 17:24:23 CEST 1999

On Tue, 15 Jun 1999, Corp. yA (Zdenek Pizl) wrote:

> Ahoj,
>
>  tuhle chybu mi vyhodi ./configure, kdyz se snazim nakonfigurovat
> libovolny KDE balik (vlastne jakykoliv s autoconf/automake).
>  vim, ze se to da obejit pres switch --host=i686-gnu-linux. Ale chci
> vedet, odkud to configure bere a chci si to opravit. Nejak na to nemuzu
> prijit

No nemas nahodou nejakou distribuci typu SARAH? Mel jsem taky tenhle
problem protoze script cetl redhat-release, ktery byl upraveny...ale
stacil maly zasah do scripu a vsechno bylo ok.
 _
|  \     _ _ |_  _  _                    Tomas "Dumber" Hornicek
|   || || | || ||_||                     hornicek na dekan.sjf.stuba.sk
|_ / |_|| | ||_||_ |                     dumber na garda.sk

http://www.garda.sk/dumber