configure ERROR : cannot determine host type !

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Úterý Červen 15 17:18:38 CEST 1999

Tomas Hornicek wrote:

> No nemas nahodou nejakou distribuci typu SARAH? Mel jsem taky tenhle
> problem protoze script cetl redhat-release, ktery byl upraveny...ale
> stacil maly zasah do scripu a vsechno bylo ok.

jasne, ze mam - SARAH 2

jaky zasah je treba udelat do redhat-release ??

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...