MySQL s českým tříděním

Pavel Kolesnikov k na les.cz
Úterý Červen 15 20:15:59 CEST 1999

Ondrej Sury <shade na globe.cz> wrote:

>      Mam udelany .deb, ale to vam asi nepomuze, nicmene by nemel
> byt problem vzit puvodni src.rpm, nekde dopsat za configure
> "--with-charset=czech" a znovu rpmko postavit.  Mimchodem, po par
> zkusenostech s mysql bych skoro doporucil zustat u nejake nizsi
> dobre otestovane verze.  Musel jsem porusit par klicu v tabulkach
> protoze je server vylozene nicil.

Ale tohle dela jen --with-charset=czech, ne? Tenhle problem jsem
reportoval vice nez pred rokem, pak jsem se na ceske trideni vykaslal,
a kdyz jsem asi pred dvema trema mesici tuto volbu zkusmo pouzil,
tabulky to (asi po 10ti az 20ti insertech) rozhazovalo porad.
Ale bez --with-charset=czech mi mysql takoveto problemy rozhodne
nedela, a to celkem pravidelne upgraduju.

  Pavel