Re: MySQL s českým tříděním

Zdeněk Mazanec bluehawk na cesnet.cz
Úterý Červen 15 20:29:52 CEST 1999

> Ale tohle dela jen --with-charset=czech, ne? Tenhle problem jsem
> reportoval vice nez pred rokem, pak jsem se na ceske trideni vykaslal,
> tabulky to (asi po 10ti az 20ti insertech) rozhazovalo porad.

...teda nechci nic rikat, ale me to jede s --with-charset=czech bez problemu
i po 3300 insertech (vic jsem jich zatim najednou nedelal).
Take celkem pravidelne upgraduju, nicmene mi to problemy nedelo nikdy (od
verze 3.22.20 tusim).
Je fakt, ze vsechny znakove/textove sloupce nam definovane jako binary (jak
je ostatne kvuli ceskemu trideni nutno), ale tim by to byt nemelo.

Zdenek Mazanec

P.S. je par veci, ktery bych v .i386.rpm nechtel. Mysql patri mezi ne, to si
vzdycky sam kompiluju ze src.rpm (je to ostatne tak snadne, tak proc ne).