configure ERROR : cannot determine host type !

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Úterý Červen 15 21:00:29 CEST 1999

On Tue, 15 Jun 1999, Corp. yA (Zdenek Pizl) wrote:

>  tuhle chybu mi vyhodi ./configure, kdyz se snazim nakonfigurovat
> libovolny KDE balik (vlastne jakykoliv s autoconf/automake).
>  vim, ze se to da obejit pres switch --host=i686-gnu-linux. Ale chci
> vedet, odkud to configure bere a chci si to opravit. Nejak na to nemuzu

Kde presne to bere ted z hlavy nevim, ale spravne je (scripty to
rozlisuji) --host=i686-pc-linux-gnu kde dulezita je prvni a pak posledni
dve polozky. To "pc" je mozno libovolne zamenit.

S pozdravem
                          Robi

Robert Hanzlik              sefredaktor JUNyKS serveru
e-mail: robi na junyks.cz      http://www.junyks.cz
tel.: +420-602-xxxxxx       ICQ: 4742118