configure ERROR : cannot determine host type !

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Středa Červen 16 11:54:54 CEST 1999

Robert Hanzlik wrote:

> Kde presne to bere ted z hlavy nevim, ale spravne je (scripty to
> rozlisuji) --host=i686-pc-linux-gnu kde dulezita je prvni a pak posledni
> dve polozky. To "pc" je mozno libovolne zamenit.

no, mne to funguje i s --host=i686-gnu-linux - vyzkouseno pri prekladu
KDE a spousty dalsich baliku.

Nevzpomene si nekdo, odkud se Host-type bere ? Potrebuju to pro 100%
funkcnost Kdevelop IDE, ktery na tehle veci kolabuje pri tvorbe
projektu. Sice to neni fatalni, ale musim jit do promptu a rucne pustit
configure s e spravnou specifikaci :( coz je trochu otravny)

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...