Re: MySQL s českým tříděním

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Červen 15 21:54:17 CEST 1999

On Tue, 15 Jun 1999, Zdeněk Mazanec wrote:

> ...teda nechci nic rikat, ale me to jede s --with-charset=czech bez problemu
> i po 3300 insertech (vic jsem jich zatim najednou nedelal).
> Take celkem pravidelne upgraduju, nicmene mi to problemy nedelo nikdy (od
> verze 3.22.20 tusim).
> Je fakt, ze vsechny znakove/textove sloupce nam definovane jako binary (jak
> je ostatne kvuli ceskemu trideni nutno), ale tim by to byt nemelo.

Opravdu je nutno? Mne to pracuje bez binary. Krome toho, pokud je sloupec
binary, tak to _dost_ zpomaluje, takze je to k praci nepouzitelne. Ale i s
ceskym tridenim jsem mel/mam problemy u jedne tabulky, kde jsou v klici
lomitka. Tady jsem musel take prejit na latin2.

s pozdravem
---
Ondrej Koala Vacha