Cesky xterm a klavesy

Ondrej Sury shade na globe.cz
Úterý Červen 15 23:09:38 CEST 1999

Kamil Toman <toman na lab.karlin.mff.cuni.cz> writes:

> to je teda katastrofa zrovna v emacsu, ne?

    Ani neni, clovek si na to mackani ESC misto altu zvykne, uz
mi to ani neprijde.

> No jo, gnome-terminal ma neco do sebe, ovsem (a nejsem sam) nefuguji
> v nem napr. klavesy HOME a nebo treba END, pokud v nem pustite Midnight
> Commander.

    A zkousel jste je nastavit v Learn Keys v mc?  Me to chodi
(po nastaveni).

> Zacinam z toho mit spis cim dal silnejsi pocit, ze zlata konzole,
> X-ka to je chyba na chybe....

     Krome toho, ze mi obcas zahuci (asi kvuli hardware), si je
nemuzu vynachvalit.  gnome-session se uz dokonce umi zotavit z
padu ;-), to taky sveho casu nezvladalo.  Ja si nemuzu stezovat.

Ondra.