Cesky xterm a klavesy

Kamil Toman toman na lab.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Červen 15 21:36:27 CEST 1999

> Kamil Toman <toman na lab.karlin.mff.cuni.cz> writes:
>

>      Sveho casu mi to taky delalo, ale pak to nejak prestalo ;-),
> co me stve vic je to, ze mi Alt-neco nefunguje v Emacsu.

to je teda katastrofa zrovna v emacsu, ne?

>      Zajimave, u me to rxvt nefunguje.  Nicmene od jisteho casu
> pouzivam gnome-terminal a je to uplne v pohode, a navic jdou
> nastavit ktere se oznacuji mysi, takze jsem si tam doplnil
> cestinu.

No jo, gnome-terminal ma neco do sebe, ovsem (a nejsem sam) nefuguji
v nem napr. klavesy HOME a nebo treba END, pokud v nem pustite Midnight
Commander.

Zacinam z toho mit spis cim dal silnejsi pocit, ze zlata konzole,
X-ka to je chyba na chybe....

--
|         My Homepage         | Keywords: BB, AA-group, AA  |
|         ~~~~~~~~~~~         |     Koules, par, Linux, TeX |
| http://www.ta.jcu.cz/~toman |     and many others ;-0 ... |