Informix ESQL/C nepreklada (ld)

Martin Zuber zuber na ost.skoda.cz
Středa Červen 16 11:16:44 CEST 1999

	Dobry den vsem,
po dlouhe dobe jsem si rozjel doma Informix pro Tucnaka. Instalace probehla v
poradku, spustil jsem si dbaccess, nechal ho vyrobit ve svem adresari demo, tj.
SQL dotazy a ukazkovou databazi.

Kdyz jsem si chtel prelozit ukazkovy program v ESQL/C (demo1.ec). Udelal jsem
tedy:

[root na admtu informix]# esql demo1.ec
/usr/informix/lib/esql/libixsql.so: undefined reference to `_xstat'
/usr/informix/lib/esql/libixos.so: undefined reference to `crypt'
collect2: ld returned 1 exit status
[root na admtu informix]#

Po zkusenostech z Postgresu, ktery na mne taky rval, ze chce `crypt', takze
jsem pridal -lcrypt:

[root na admtu informix]# esql demo1.ec -lcrypt
/usr/informix/lib/esql/libixsql.so: undefined reference to `_xstat'
collect2: ld returned 1 exit status
[root na admtu informix]#

A tady jsem se zarazil. Vsechny cesty mam nastaveny, at uz se jedna o PATH,
INFORMIXDIR, INFORMIXSERVER, konfigurak pro `ld' a pod., a server bezi. Na RH
5.2 jsem to rozebehl, ale na RH 6.0 uz ne. Konfigurace: P166, 16MB RAM, RH 6.0.
Informix je ten "free" z lonska.

Diky,
						Martin

--
|                              Martin Zúber                                   |