Samba jako hlavni domenovy NT server + spravce profilu..

Jiri Arazim Jiri_Arazim na datart.cz
Čtvrtek Červen 17 14:33:54 CEST 1999

Dobry den,

na necem takovem pracuji take a verze samby 2.0.3 a 2.0.4b podporuji
pouze logovani stanic W95, ale existuje vyvojova verze samby, ktera
jiz umi i WNT a zatim mi to na ni funguje.

Navod jak ziskat vyvojovou verzi a nakonfigurovat PDC na sambe lze
nalezt na teto adrese.

http://us1.samba.org/samba/docs/ntdom_faq/page2.html

S pozdravem

Jirka Arazim