configure ERROR : cannot determine host type !

Tomas Hornicek dumber na garda.sk
Středa Červen 16 12:07:49 CEST 1999

On Tue, 15 Jun 1999, Corp. yA (Zdenek Pizl) wrote:

> jasne, ze mam - SARAH 2
>
> jaky zasah je treba udelat do redhat-release ??

no v zasade by melo stacit kdyz tam misto sarah napises to co pise kazdy
normalni RedHat...ja jsem to vyresil tm, ze jsem si prepsal script
...skratka tam kde si zjistuje typ systemu jsem RedHat prepsal na SARAH
 _
|  \     _ _ |_  _  _                    Tomas "Dumber" Hornicek
|   || || | || ||_||                     hornicek na dekan.sjf.stuba.sk
|_ / |_|| | ||_||_ |                     dumber na garda.sk

http://www.garda.sk/dumber