xntp jako server pro Cisco

petr kincl pkincl na synergy-vs.cz
Středa Červen 16 15:09:08 CEST 1999

Dobry den.
Zkousim spustit xntp na Linuxu RH 5.2. Podarilo se mi zakompilovat HW
zarizeni pro stazeni DCF signalu (musel jsem pouzit nejnovejsi verzi xntpd
3.5.93e). Nyni se mi synchronizuje lokalni cas pödle DCF, ale pokud zkusim
pristoupit na linux z cisca 2509, tak se cisco nesynchronizuje. Kdyz pustim
debug (xntpd -dd), tak vidim pozadavek od cisca, ale na cisco nedorazi zadna
odpoved. Co musi byt v ntp.conf, aby xntpd slouzil jako server? Mam tam nyni
jen server 127.127.8.0 mode 2 (lokalni cas z DCF zarizeni) a nic vic. Zatim
nemam drift soubor.
Muzete me prosim nakopnout v cem delam chybu.
Diky
S pozdravem
Petr Kincl

e-mail: pkincl na synergy-vs.cz