xntp jako server pro Cisco

Petr Jiricek jirpe na gdt.cz
Čtvrtek Červen 17 00:14:54 CEST 1999

> 3.5.93e). Nyni se mi synchronizuje lokalni cas pödle DCF, ale pokud zkusim
> pristoupit na linux z cisca 2509, tak se cisco nesynchronizuje. Kdyz pustim
> debug (xntpd -dd), tak vidim pozadavek od cisca, ale na cisco nedorazi zadna
> odpoved. Co musi byt v ntp.conf, aby xntpd slouzil jako server? Mam tam nyni
> jen server 127.127.8.0 mode 2 (lokalni cas z DCF zarizeni) a nic vic. Zatim

Ja mam GPS, ale bez NTP driveru (externi uloha, nechtelo se mi psat
driver a vhodny jsem nenasel), takze povazuji za server primo pocitadlo.

server 127.127.1.0 prefer
fudge 127.127.1.0 stratum 2 refid LCL

domnivam se, ze vam chybi prave ta druha radka, u vas by mohla vypadat
fudge 127.127.8.0 stratum 0 refid PARSE
Stratum si tam dejte jake chcete, 0 ma nejvyssi prioritu, 15 nejnizsi.
Jinak je to myslim v doc driver8.html. Mozna tam bude jeste muset byt
enable auth

--

Petr Jiricek        <jirpe na gdt.cz>