configure ERROR : cannot determine host type !

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Červen 16 23:37:25 CEST 1999

Dne 16. 6. 1999 Corp. yA (Zdenek Pizl) napsal:

> Nevzpomene si nekdo, odkud se Host-type bere ? Potrebuju to pro 100%
> funkcnost Kdevelop IDE, ktery na tehle veci kolabuje pri tvorbe
> projektu. Sice to neni fatalni, ale musim jit do promptu a rucne pustit
> configure s e spravnou specifikaci :( coz je trochu otravny)

Dal jsem si docela praci s hledanim, odkud se tento udaj bere. Takze:

- script configure (vysledek autoconf) tento udaj zjistuje pomoci povelu
uname (1)
- ten jej ziskava volanim funkce uname (2)
- ta je soucasti libc a bud
  a) ziskava data ze symbolu UNAME_*, ktere jsou natvrdo zadratovane v
     libc (coz ale zrejme neni pripad Linuxu)
  b) ziskava data nejakym volanim kernelu (coz je IMHO pripad Linuxu)

Za boha uz ale nejsem schopen dopidit se, kde presne jsou data pro uname
ulozena, ale rekl bych, ze paklize data nelze zjistit, muze byt na vine:

a) stripnute libc (zruseny symbol)
b) nejaky problem v System.map

Doufam, ze moc nemlzim, jak clovek sleduje tu linii, zapleta se do toho
cim dal tim vic :)

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison