ALSA 0.3.1 + kernel 2.0.3[67]

Petr Sturc sturc na fzu.cz
Čtvrtek Červen 17 07:38:41 CEST 1999

Zdravim,

On 16 Jun 1999 16:34:26 +0200, Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:
>povedlo se nekomu zkompilovat ALSA driver 0.3.1 s jadrem 2.0.3[67]? Me
>kompilace konci v souboru kernel/mixer_export.c s hlaskou:
>macro `_basic_version' used with just one arg
>Zde se pouziva makro X z kernel includu, ktere expanduje jako prave zminovane
>makro _basic_version. Ovsem jejich definice (<linux/symtab_begin.h> me zarazi:
># define _basic_version(symaddr,symstr)  symaddr, symstr
>#  define X(sym) { _basic_version(sym) }
>Neni to divne?

Taky jsem na tom pri kompilaci Alsy skoncil. Bylo mi to
divne, ale v tom include taky pisou, ze ten *sym* se ma
expandovat na dva argumenty 'from the #define in *.ver'
a to nevim co je a kde to je!?

>S pozdravem
>Michal Krause

Petr Sturc

--
Petr Sturc <sturc na fzu.cz>   http://www.fzu.cz/~sturc/
Dept. of Magnetism, Institute of Physics ASCR, Prague,Czech Rep.