ALSA 0.3.1 + kernel 2.0.3[67]

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Červen 17 22:26:52 CEST 1999

Dne 17. 6. 1999 Petr Sturc napsal:

> Zdravim,

> Taky jsem na tom pri kompilaci Alsy skoncil. Bylo mi to
> divne, ale v tom include taky pisou, ze ten *sym* se ma
> expandovat na dva argumenty 'from the #define in *.ver'
> a to nevim co je a kde to je!?

To jsou soubory, ktere generuje program genksym. Ale jinak uz jsem
zjistil, jak ten problem s kompilaci vyresit. Staci pridat radek

#define SND_NO_MODVERS

nad radek

#define EXPORT_SYMTAB

v souboru utils/export-symbols.c

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison