xntp jako server pro Cisco

petr kincl pkincl na synergy-vs.cz
Čtvrtek Červen 17 08:05:36 CEST 1999

Toto jsem udelal. Klient z Windows (plnohodnotny NTP klient) se
synchronizuje v pohode. Kdyz mam spusteny xntpd -d (debug mode), tak vidim
prichozi pakety od cisca, ale na ciscu neni zadny reach packet, poll packety
odchazeji, ale potvrzeni neprichazi. Cisco jsme pritom synchronizovali na
server v Internetu, ktery se tvari, ze bezi na Linuxu. Myslim si, ze je zde
drobna nekompatibilita. Na cisco je pozadavek RFC 1305. Predpokladam, ze
xntp splnuje  toto RFC. SW na Ciscu je 12.04 IP/FW. Setkal jste se nekdo s
timto problemem?

Petr Jiricek <jirpe na gdt.cz> wrote in message
news:376821DE.9B7B45F3 na gdt.cz...
> 3.5.93e). Nyni se mi synchronizuje lokalni cas pödle DCF, ale pokud zkusim
> pristoupit na linux z cisca 2509, tak se cisco nesynchronizuje. Kdyz
pustim
> debug (xntpd -dd), tak vidim pozadavek od cisca, ale na cisco nedorazi
zadna
> odpoved. Co musi byt v ntp.conf, aby xntpd slouzil jako server? Mam tam
nyni
> jen server 127.127.8.0 mode 2 (lokalni cas z DCF zarizeni) a nic vic.
Zatim

Ja mam GPS, ale bez NTP driveru (externi uloha, nechtelo se mi psat
driver a vhodny jsem nenasel), takze povazuji za server primo pocitadlo.

server 127.127.1.0 prefer
fudge 127.127.1.0 stratum 2 refid LCL

domnivam se, ze vam chybi prave ta druha radka, u vas by mohla vypadat
fudge 127.127.8.0 stratum 0 refid PARSE
Stratum si tam dejte jake chcete, 0 ma nejvyssi prioritu, 15 nejnizsi.
Jinak je to myslim v doc driver8.html. Mozna tam bude jeste muset byt
enable auth