mars nw server - licence

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Červen 17 09:38:28 CEST 1999

Preji krasne rano !
Kdyz uz tu bezi debata o marsu, neda mi to, abych se taky nezeptal :

Jak je to s licenci na nw server, emulovany marsem ? Samotny mars je
GNU, ale na plnohodnotny server je jeste potreba spousta smeti okolo
(login.exe, attach.exe, logout.exe ...). Jelikoz tu provozujeme
"plny" Novell, pujcil jsem si na testovani tyto soubory z nej. Ale
jak dal ?

a) je nejaka legalni cesta, jak tyto soubory ziskat  ?
b) mate nejake jine reseni pro klienty DOS, W95 ? Byla tu zminka o
pouzivani jineho "login.exe", ale bez podorobnosti.
c) je legalni pouzivat proti marsu klienty (DOS, W95) od Novellu ?
Pokud ne, cim je nahradit ?

Diky za odpovedi.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz