x-server pre RIVA TNT - ako na to ?

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Červen 17 12:26:36 CEST 1999

>Da sa nainstalovat popdopra cipu RIVA TNT do Red Hat 5.1 bez
>toho aby som musel upgradovat na x-server 3.3.3.1 ???

    Ano, existoval binarni SVGA server specialne podporujici Riva TNT - ja
osobne jsem ho stahoval loni na podzim z WWW Diamondu, neb jsem vlastnikem
Diamond Viper V 550.

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz