NIC a PROXY

Roman Mosnicka mosna na perseus.cz
Čtvrtek Červen 17 12:05:12 CEST 1999

Ahoj takze dnes do tretice

jsem zacinajici linuxar, takze proto tolik zakl. otazek - ted tady mam jednu z nich.
Rad bych si na stanici, kde mam nainstalovan linux vymenil NIC, kde se to na linuxu nastavi ?, musim mit nejake ovladace k te sitove karte ?. Mam distribuci linuxu SuSe 6.1 a ta pri instalaci NIC detekovala a nainstalovala uplne sama.

2. take bych rad muj novy a skvely linux. server :-)) pouzival misto stavajici hw gatewaye pro pripojeni nasi site na internet.Muzete mne prosim navest, jak ho nastavit, aby fungoval jako proxy server pro nasi sit.Na internet jsme pripojeni pevnou line.

Jinak moc dekuji za pomoc, je radost s Vami spolupracovat
s pozdravem Roman Mosnicka