Verdikt o Redhat 6.0 CZ

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Červen 17 13:35:10 CEST 1999

> V posledni dobe se vyrojilo mnoho ruznych vydani Redhatu 6.0CZ na
> CDcku. Opravdu tady neni nikdo schopen rict ktere z nich je ta prave,
> tj, kde nejsou chyby a je tam vsechno + neco navic (tim chci spis rict
> to ktere byste si koupili vy)? Ocekaval jsem ze tohle by tu nekdo mohl
> vedet...

   Chyby jsou vsude ;-) ale v unixovych systemech se dokonce i
neopravene chyby priznavaji. At koupite jakekoli CD, vzdycky bude za
urcitou dobu zastarale (u Linuxu uz treba za tyden po sehnani dat pro
CD, cili lze rict uz v okamziku, kdy se lisuje). Red Hat 6.0 ma nove
jadro (EHM, teda aspon 2.2.x, ne vsak nejnovejsi), glibc-2.1, a podporu
cestiny zase o kus lepsi nez predchozi verze, i kdyz standardne nema
instalaci v cestine a bohuzel ani pro cestinu (to neni pripad
RH-6.0cz), a tak je potreba udelat nejake upravy rucne (jsou popsany
na http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-14.html#ss14.2).
V RH-6.0cz jsou ty upravy provedeny a jsou tam navic nektere
pocestene baliky a baliky, ktere treba kvuli exportnim opatrenim
na oficilanim CD RH nejsou - viz
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs/README.i386-cs.

   Vylisovane CD s RH-6.0cz v tomto okamziku nikde nesezenete,
(a nevim, kdy maji byt) nejaktualnejsi muzete sehnat tak, ze si nechate
vypalit od nekoho prave stazenou verzi. Pokud pouzijete jine CD RH6.0,
stahnete si ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs/local/
a co Vam chybi, to si doinstalujte.

                                                       S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229