Verdikt o Redhat 6.0 CZ

Pondělí Červen 21 09:31:28 CEST 1999

Petr Kolar wrote:

> [...]

viz take (tento soubor je (mel by byt) v koreni CD):
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs/Changelog.i386-cs

[...]
> V RH-6.0cz jsou ty upravy provedeny a jsou tam navic nektere

Upravy samozrejme nejsou dokonale. Je nekolik veci, ktere jsou v
Czech-HOWTO a nejsou v RH6.0cz po instalaci udelane. Ceska klavesnice
ale v X Window i na konzoli samozrejme chodi.

> pocestene baliky a baliky, ktere treba kvuli exportnim opatrenim
> na oficilanim CD RH nejsou - viz
> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs/README.i386-cs.

Naopak jsou tam oficialne *.pdf s LDP od CPressu. Treba MySQL by se asi
dalo zaridit, ale nejsou lidi. Chtel bych se k tomu ale propracovat...

>    Vylisovane CD s RH-6.0cz v tomto okamziku nikde nesezenete,

Podle soucasnych jednani s CPressem bude CD na pultech ve vylisovane
podobe podobne jako predchozi 5.2 i s priruckou behem zhruba mesice.
Terminy jsou nastaveny a snazime se, co muzem... Jedina zavada je asi v
tom, ze jsem nedostal zatim zadny prispevek na vylepseni a ani jednu
stiznost :-(, takze chyby opravuji a nove veci doplnuji tak, jak to
potrebuji/zjistuji sam (myslim tim RH6.0cz).

> (a nevim, kdy maji byt) nejaktualnejsi muzete sehnat tak, ze si nechate

CD Vam mohu poslat, viz: