Odhlasenie s konferencie

Michal Vadila vkc-humenne na ke.telecom.sk
Čtvrtek Červen 17 18:37:51 CEST 1999

Pokusil som sa odhlasit s konferencie z dovodu, ze moja e-mailova adresa na
ktorej som teraz v konferencii prihlaseny po case zanikne a narazil som na dost
podivne chovanie.

1. sposob vypada asi takto:
nastala SMTP chyba.
Príkaz: RCPT
Odpoveď: 453-4.7.1 Policy analysis found DNS error on the target address.
453 4.7.1 This address is not currently acceptable.

t.j vtedy mam e-mailovu navratovu adresu nastavenu na vkc-humenne.ke.telecom.sk

2. Ak si nastavim odpoved na e-mailovu adresu michal na penguin.cz tak mi
listserver ponukne, ze ma odhlasi z tejto adresy, co vsak nechcem, pretoze tam
nie som prihlaseny.

Nebolo by ovela jednoduchsie poslat listserveru vetu "unsubscribe adresa" ako
tento sposob?

Zda sa mi to dost krkolomne ;-)
--
http://www.penguin.cz/~michal