Odhlasenie s konferencie

Mira Tempir xtempir na fi.muni.cz
Čtvrtek Červen 17 21:36:49 CEST 1999

Michal Vadila wrote:

> Pokusil som sa odhlasit s konferencie z dovodu, ze moja e-mailova adresa na
> ktorej som teraz v konferencii prihlaseny po case zanikne a narazil som na dost
> podivne chovanie.
>
> 1. sposob vypada asi takto:
> nastala SMTP chyba.
> Príkaz: RCPT
> Odpoveď: 453-4.7.1 Policy analysis found DNS error on the target address.
> 453 4.7.1 This address is not currently acceptable.
>
> t.j vtedy mam e-mailovu navratovu adresu nastavenu na vkc-humenne.ke.telecom.sk
>
> 2. Ak si nastavim odpoved na e-mailovu adresu michal na penguin.cz tak mi
> [...]

Me se tedy elmlm libi moc.

opravdu bych Vam doporucil precist asi zakladni howto k teto konf. na url
uvedene na posl. radku.
Doctete se tam mimo jine, ze odhlasit se z jine adresy muzete zaslanim prazdneho
mejlu na adresu napr. linux-unsubscribe-pepa=domena.cz na linux.cz

tak pravil, zdravi a dekuje

|======= Mira Tempír  <xtempir at informatics.muni.cz> =======|
|http://www.fi.muni.cz/~xtempir finger: mira na mit.ascs.muni.cz |
|====== PGP fp. F299 E558 CDD9 8F0F EC5A 9973 8730 6F3F ======|