Problem s FIFO (mirne OT)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Červen 17 21:10:09 CEST 1999

Dne 17. 6. 1999 Zakkr napsal:

>  To asi opravdu bude problem nekde jinde, protoze jak se zda tak sockety
> funguji na pomerne dost mistech :-)) Asi to je zjednoduseni problemu, ale
> pro zacatek by melo stacit pouzit nejaky priklad se sockety - je jich
> na Internetu dost a resi (na rozdil od toho FIFO/a) obsluhu nekolika klientu
> najednou. A nebo najit uplne jine reseni... (treba nekdo poradi, pokud tu
> zazni cela vec kterou to ma resit :-))

Vychazel jsem z prikladu z Inetu, ale zkratka tomu neco chybelo. Nicmene s
FIFO jsem byl doposud spokojeny (vic klientu najednou stejne obsluhovat
nepotrebuji, pokud si na obsluhu pockaji - jde o operace nad jednou tabulkou,
takze by slo jenom o posunuti bottlenecku do jineho mista) a po te, co jsem
zjistil, ze s pomoci sigaction() lze dobre vyresit i ten problem s timeoutem
na open() myslim, ze u nej zustanu :)

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison