Timestamp v C

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Čtvrtek Červen 17 23:48:05 CEST 1999

On Thu, Jun 17, 1999 at 12:03:43PM +0200, Jindrich Nemec wrote:
> Porteboval bych jednoduse vyrobit timestamp pri behu programu (cte se
> zarizeni, neco od nej prijde, zaradi se to do struktury a prida se
> timestamp v millisecondach).
>
> Bohuzel funkce ftime mi vraci korektne pouze hodnotu time_t, nikoli
> vsak  millitm.

gettimeofday vraci i mikrosekundy, ale od 1.1.1970 bylo mikro- i
milisekund vic nez 2^32, takze se nevejdou do long. Pocitam-li dobre, tak
milisekundovy unsigned long timestamp vydrzi pouhych 50 dni.

--
                           home: kubitovi na mbox.[lantanet.]cz
Marek Kubita               http://kubitovi.lantanet.cz/