xemacs

jakub safar jcob na mirage.cvut.cz
Pátek Červen 18 00:14:00 CEST 1999

Preji pekny vecer,

zkompiloval jsem posledni Xemacs a pise napr. "ecaron not defined", v
momente, pokud potrebuji psat iso8859-2 znak(y), samozrejme je xemacs
vcetne "mule", mam vse v poradky zkonfigurovane  - napr. netscape 4.6
pise cesky bez problemu, totez text konsole... System je rh6, locale
cs_Cz, etc. jsem si jist, ze nejak xemacs donutim psat i to co chci,
ale kam mu to mam napsat ??

prosim, rad bych ho pouzival vice, staci odkaz na misto, zpravu, kde
se neco podobneho resilo...

baliky:
edict-1.07-pkg.tar.gz
leim-1.12-pkg.tar.gz
mule-base-1.30-pkg.tar.gz
egg-its-1.17-pkg.tar.gz
locale-1.13-pkg.tar.gz
skk-1.13-pkg.tar.gz

dale z adresy:  http://www.fi.muni.cz/~pekon/czech-quail.el a
hack-quail.el jsem stahl ceskou klavesnici pro quail.

co se tyce emacsu jsem duty jako bambus. diky Jakub Safar