Jak na QoS s jadrem 2.2.x

David Trcka trcka na poda.cz
Pátek Červen 18 07:48:31 CEST 1999

On Thu, 17 Jun 1999, Jara wrote:

> Na dotaz sice neodpovim (ale jen proto , ze nevim :o), nicmene polozim
> dotaz jiny. Existuje vubec nekdo , komu "CBQ " bezi bez onoho
> "zasekavani" .

Ehm, nemam moc rad prispevky typu "me too", ale mam pocit, ze by to mohlo
navodit dojem, ze QoS neni stabilni, pak tedy vezte, ze mi to funguje bez
zasekavani uz pomerne dlouhou dobu (slack 4.0, jadra vsechny mozne 2.2.6-ac1
pocinaje a 2.2.10 konce vcetne ruznych patchu). Takze bych spis tipnul na
nejakou chybicku nekde mezi klavesnici a zidli.

    David Trcka, network administrator
      PODA s.r.o., Internet Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
  Tel.: +420 69 6612600, +420 69 6612160