Jak na QoS s jadrem 2.2.x

Jara jara na faster.cz
Čtvrtek Červen 17 21:45:13 CEST 1999

Petr Simek wrote in message ...

>Dobry den,
>
>uz chvili testuji ip traffic control s pomci CBQ a TBF funkci kernelu
>2.2.5 . Zde se ze to bezi docela dobre (obcas se to zasekne z
nejakeho
>mne neznameho duvodu ale to by se dalo resit cronem) . Nicmene mel
bych

Na dotaz sice neodpovim (ale jen proto , ze nevim :o), nicmene polozim
dotaz jiny. Existuje vubec nekdo , komu "CBQ " bezi bez onoho
"zasekavani" . Reinicializace  CBQ (napr. pomoci vyse zmineneho cronu)
totiz trva , zvlaste v pripade omezovani vice adres/siti , pomerne
"dost dlouho" , a nezda se mi to byt elegantnim resenim.

S pozdravem

----------- GSM : 0603 434828 ---------
-- email : jara na faster.cz --------------