Server

Michal Vitecek fuf na nightmare.sh.cvut.cz
Pátek Červen 18 11:53:16 CEST 1999

On 18 Jun 1999 phamak na faxmodem.cz wrote:

> Dobry den,
> jsem v Linuxu zacatecnik, a proto bych prosil o nazor, ktera distribuce je nejlepsi pro hodne vytezovany webserver. jestli Redhat 6.0 (ktery je fakt super), Suse ci napr. Slackware?
> Dekuji

   RH 6.0 bych pro server vubec nedoporucoval. novejsi a novejsi verze RH se
 spis hodi pro desktop nez pro server.
   pokud vam zalezi na stabilite, tak jednoznacne sahnete po SlackWare.
 ono totiz argumenty typu, ze tam neni sprava balicku, ci chybi locales
 jsou na serveru stejne uplne nesmyslne, protoze upgrade prichazi v uvahu
 jen, kdyz ma nejaky program v sobe chybku a na to opravdu sprava balicku
 neni treba.

			fuf